Pressemeddelelse fra NW Global vending

PRESSEMEDDELELSE

N&W GLOBAL VENDING AFSLUTTER AKKVISITIONEN AF

SAECO VENDING & PROFESSIONAL

Valbrembo (Bergamo), 16. marts 2017 – N&W Global Vending S.p.A. (“N&W”) har annonceret, at de har afsluttet akkvisitionen af Saeco Vending S.p.A. (“Saeco”).

Handlen – som giver adgang til anvendelse af licenserne til de velkendte brands Saeco og Gaggia på markedet for professionelle kaffemaskiner – vil give N&W mulighed for at øge sin vækst indenfor Office Coffee Service-segmentet (OCS), at styrke sine vending- og HORECA-produktlinjer samt at få accelereret udviklingen af salget i strategiske markeder som Central- og Østeuropa samt Asien.

N&W forventer at drage fordel af Saecos industrielle, kommercielle og innovative kompetencer, således at man fortsat kan levere en out of home kaffeoplevelse af højeste kvalitet og yderligere øge Saecos konkurrenceevne gennem virksomhedens integration med N&W.

“I dag starter en ny og spændende rejse for N&W og Saeco. Disse to virksomheder, som er komplementære i en række markedsegmenter og geografiske områder, har baseret deres succes på deres innovationsevne og på deres kundetilfredshed” – sagde Chief Executive Officer, N&W, Andrea Zocchi“Jeg vil gerne benytte lejligheden til at byde alle Saecos medarbejdere velkommen. Jeg er overbevist om, at vi sammen vil kunne styrke vores markedslederskab yderligere ved at udnytte summen af samlede kompetencer og erfaring, som de to virksomheder besidder.”

N&W Global Vending er verdensledende indenfor produktion af automater til snacks og drikkevarer og er en væsentlig international spiller inden for både HORECA- og Office Coffee Services-brancherne. N&W blev etableret i år 2000 ved sammenlægning af de to virksomheder Necta & Wittenborg men drager fordel af mere end 90 års samlet erfaring. Efter akkvisitionen af Saeco Vending S.p.A. har N&W mere end 1700 medarbejdere, 7 produktionssteder, 4 R&D-centre og filialer i 16 lande fordelt over hele verden.

For yderligere information, kontakt venligst:
N&W Global Vendings pressekontor

iCorporate

Sergio Pisano

Arturo Salerni

Der er lukket for kommentarer.